Pārlekt uz galveno saturu
eTwinning grāmata: Labbūtības veicināšana izglītības iestādēs 

eTwinning grāmata: Labbūtības veicināšana izglītības iestādēs 

02.10.2024. 21:00
Jaunatne
eTwinning

Šī gada eTwinning grāmatas mērķis ir iedvesmot skolotājus visā Eiropā atbalstīt labbūtību izglītības iestādēs. Tajā atspoguļoti projekti un aktivitātes, kas vērsti uz skolotāju un skolēnu fizisko, psihisko un emocionālo labbūtību, sniedzot praktiskus piemērus, kā šīs aktivitātes pielāgot dažādām izglītības vidēm. 

 

Grāmata par labbūtības veicināšanu 

Grāmata pēta saikni starp eTwinning un labbūtību skolā, uzsverot, cik svarīgi ir veicināt labbūtību tiešsaistē un reālajā mācību vidē. Eksperti akcentē kritiskās informācijpratības nozīmi gan skolotājiem, gan skolēniem, lai veidotu labvēlīgu skolas vidi. Eiropas politika tagad vairāk pievēršas labbūtības jautājumiem līdzās akadēmiskajiem sasniegumiem, kas ir būtisks solis izglītības kvalitātes uzlabošanā.  Noslēgumā grāmata piedāvā praktiskus piemērus no veiksmīgiem eTwinning projektiem, kā arī skolotāju pieredzes stāstus par to, kā nodrošināt skolēnu labbūtību klasē. Tajā ietvertas konkrētas aktivitātes un stratēģijas, kuras pedagogi var viegli integrēt savā mācību procesā. 

 

eTwinning stāstos

Izmantojot dažādus projektus, jūs uzzināsiet par: 

  • iniciatīvām, kas īstenotas, lai veicinātu fizisko, psihisko un emocionālo labbūtību; 
  • biežāk sastopamajām problēmām skolēnu labbūtības veicināšanā un stratēģijām šo problēmu risināšanai; 
  • eTwinning funkcijām, kas palīdz skolotājiem veidot sadarbību veicinošu un iekļaujošu vidi; 
  • vecāku un citu ieinteresēto personu iesaistīšanas nozīmi, lai skolēniem radītu pozitīvu skolas pieredzi. 

Lai uzzinātu vairāk, lejupielādējiet eTwinning grāmatu: Labbūtības veicināšana izglītības iestādēs.  Iedvesmosim skolotājus turpināt integrēt labbūtību savās klasēs, veicinot harmonisku un atbalstošu mācību vidi visiem skolēniem.  Informācijas avots: European School Education Platform 

 

Attēla autors un avots: Cottonbro Studios no Pexels.com