04.02.2025. 21:00
Jaunatne
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra (JSPA) Eiropas skolu sadarbības tīkla eTwinning ietvaros aicina pirmsskolu un sākumskolu pedagogus līdz 14. februārim pieteikties starptautiskam tiešsaistes semināram “Innovation in early numeracy education: overcoming challanges”. Seminārs norisināsies tiešsaistē 27. februārī, tā galvenais mērķis ir iepazīstināt pirmsskolas un sākumskolas pedagogus ar inovatīvām metodēm rēķinpratības mācīšanā, veicinot bērnu augstākā līmeņa domāšanas un problēmu risināšanas prasmes.
Par semināru
Vai vēlies uzzināt jaunākās pieejas matemātikas un rēķinpratības mācīšanā bērniem un pašiem mazākajiem skolēniem? 27. februārī pievienojies tiešsaistes semināran, kurā izzināsim, kā veicināt augstākā līmeņa domāšanu ar programmēšanas rotaļlietām, Montesori metodi, STEAM pieejām, drāmu izglītībā un mākslīgā intelekta rīkiem! Lekcijā profesors Enriko Pollarolo (Enrico Pollarolo) dalīsies ar pētījumiem un praktiskiem padomiem par matemātikas un programmēšanas rotaļlietu izmantošanu, lai attīstītu bērnu domāšanas prasmes. Pēc tam varēsi piedalīties darbnīcās pēc savas izvēles: uzzināsi, kā izmantot akmeņus Montesori matemātikā, kā spēles un mākslu integrēt matemātikas apguvē, kā attīstīt agrīno rēķinpratību ar STEAM aktivitātēm, kā izmantot drāmu matemātikas apguvē vai kā mākslīgais intelekts un sociāli emocionālā mācīšanās var palīdzēt rēķinpratības attīstīšanai. Neatkarīgi no tā, vai strādā pirmsskolā vai sākumskolā, šis seminārs sniegs jaunas idejas, radošus risinājumus un praktiskus rīkus, ko uzreiz pielietot darbā! Pievienojies un esi daļa no izglītības inovācijām! Seminārs norisināsies vienu pēcpusdienu 27. februārī no plkst. 15.00 līdz 18.30 (pēc LV laika). No Latvijas aicina piedalīties 6-8 pedagogus. Semināra programma (PDF)Prasības pretendentiem:
- pirmsskolas vai sākumskolas skolotājs;
- var sazināties angļu valodā;
- reģistrējies school-education.ec.europa.eu un ir pievienojies eTwinning (vēlams);
- ir interese par starptautiskiem eTwinning sadarbības projektiem.